tratataba tratataba
290
BLOG

Dyplomatołek i raus

tratataba tratataba Polityka Obserwuj notkę 1

  rausgehen - wyjść, wychodzić, schodzić, zejść

ich gehe raus
du gehst raus
er/sie/es geht raus
wir gehen raus
ihr geht raus
sie/Sie gehen raus
Gehen Sie raus - Może pani / pan odejść
  

I tyle w temacie. Dodam tylko jeszcze, że europoseł korzysta z imunitetu dyplomaty a dyplomata nie ma prawa być podpitynie mowiąc już o pijanym i zachowującym sier niestosownie. 

A ten, pożal się, europoseł wykrzykiwał : "jestem dyplomatą!". Taki z niego dyplomata jak  z furmanki karoca. Aleś my się doczekali!

 

 

tratataba
O mnie tratataba

Mam konserwatywne poglądy. Z każdym chętnie rozmawiam. Jestem otwarta na poglądy inne od moich. Nie znoszę tylko chamstwa i cwaniactwa. Cenię ludzi honorowych. Radość życia to moja dewiza i staram się  jej trzymać.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka