tratataba tratataba
189
BLOG

Znalezione w sieci

tratataba tratataba Polityka Obserwuj notkę 0

 Znalazłam to w sieci i w reakcji na oświadczenie USA, że "akcja humanitarna "Rosji zostanie potraktowana jako atak. 

 

Irina Kirpichnikova

3 godziny temu

Oceniono 14 razy6  

 

Весь день слежу, как мой город умирает. Дом за домом, умирает моя жизнь. Люди, сколько же людей. В нашем маленьком городе, где все знакомые знакомых…Десятки людей… Хорошо, что не знаю их имен. Так проще. Траур по самолету… Столько людей, людей из мирной жизни… А я не плачу, я смотрю, как мой город исчезает. У нас тоже когда-то была мирная жизнь.

 
tratataba
O mnie tratataba

Mam konserwatywne poglądy. Z każdym chętnie rozmawiam. Jestem otwarta na poglądy inne od moich. Nie znoszę tylko chamstwa i cwaniactwa. Cenię ludzi honorowych. Radość życia to moja dewiza i staram się  jej trzymać.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka