tratataba tratataba
278
BLOG

Co powiedział Sikorski?

tratataba tratataba Polityka Obserwuj notkę 1

 Słuchałam dzisiejszego wystapienia ministra Sikorskiego w Sejmie. Mówił głównie o Ukrainie, o naszych z nia stosunkach, o jej akcesji do Unii Europejskiej. Powiedział jednak coś co wzbudziło moje ogromne zdziwienie, mniej wiecej tak to brzmiało " trzeba poczekać ile terytorium Ukrainy dotyczy akcesja do Unii" czy  "których rejonów Ukrainy".

Czyli ile jest cukru w cukrze? 

A może ja coś żle zrozumiałam. Pomóżcie.

tratataba
O mnie tratataba

Mam konserwatywne poglądy. Z każdym chętnie rozmawiam. Jestem otwarta na poglądy inne od moich. Nie znoszę tylko chamstwa i cwaniactwa. Cenię ludzi honorowych. Radość życia to moja dewiza i staram się  jej trzymać.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka