tratataba tratataba
249
BLOG

Skandal! Jaki skandal?!

tratataba tratataba Sport Obserwuj notkę 2

Skandaliczne to są komentarze. Nic mnie ten pan nie obchodzi ale robienie afery z komentarza wypowiedzianego cicho,  na stronie, i akurat słusznego jest skandalem i robieniem afery. Mnie też nigdy nie pododobało się nazywanie zgrupowań obozami. Dla mnie obozy kojarzą się z obozami koncentracyjnymi, obozami pracy przymusowej a nie z obozami harcerskimi czy szkoleniowymi. Jedyną "zmianą" było: "jadę na obóz" a nie "do ....". Ta grupa oburzonych i ta gazeta, to jest skandal. I co, zniszczymy człowieka?

 

za  gazeta.pl

Euro 2016. Skandaliczny żart w studiu Polsatu. Grajewski zażartował z obozu zagłady w Auschwitz

PK

 

26.06.2016 , aktualizacja: 26.06.2016 21:40
A A A
Andrzej Grajewski

Andrzej Grajewski (Fot. Tomasz Stańczak / Agencja Gazeta)

Andrzej Grajewski, były właściciel Widzewa Łódź i menedżer piłkarski, prawdopodobnie ostatni raz został zaproszony do studia Polsatu. Kiedy myślał, że go nie słychać, zażartował z obozu w Auschwitz.
Prowadzący program zapowiedział nowe wiadomości z obozu polskich piłkarzy w La Baule. I zanim on i jego goście zniknęli z wizji, jeden z ekspertów - Andrzej Grajewski - wypalił z "dowcipem". "Obozy to w Auschwitz były" - powiedział.

Ta wypowiedź oburzyła wielu telewidzów. Zapewne też wszystkie osoby, które brały udział w audycji.

Historycy oceniają, że w obozie zagłady Auschwitz-Birkenau podczas II wojny światowej naziści zamordowali prawie 1,1 mln ludzi.
 

Ekspert Polsatu zazartowal z obozów zagłady? To się wydarzyło naprawdę?!!




   
http://www.sport.pl/euro2016/1,136510,20308662,euro-2016-skandaliczny-zart-w-studiu-polsatu-grajewski-zazartowal.html#Czolka3Img
tratataba
O mnie tratataba

Mam konserwatywne poglądy. Z każdym chętnie rozmawiam. Jestem otwarta na poglądy inne od moich. Nie znoszę tylko chamstwa i cwaniactwa. Cenię ludzi honorowych. Radość życia to moja dewiza i staram się  jej trzymać.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Sport