tratataba tratataba
361
BLOG

Komorowskiego boli głowa

tratataba tratataba KOD Obserwuj temat Obserwuj notkę 0

Wczoraj przez media przetoczyła się informacja, że były prezydent Bronisław Komorowski wylądował w szpitalu z powodu bardzo silnego bólu głowy i ma tam pozostać co najmniej tydzień na badaniach. Wieczorem , w jednej ze stacji podano informację, że Komorowski zaprzeczył, że wylądował w szpitalu z powodu bólu głowy. Jak dzisiaj dowiedziałam się z mediów o Kijowskim i jego fakturach od razu pojęłam dlaczego były nam się rozchorował. Złe informację każdego wykończą. A tak ładnie razem maszerowali podczas kolejnych "manifestacji", tak ładnie obok siebie stali na trybunie, tak się dobrze ryczało i cieszyło, że Pawłowicz dosięgła zasłużona kara i że taką ma wreszcie Komorowski satysfakcję. Taki piękny KOD, jego przywódca i autorytet Komorowski i teraz taki ból głowy bo co teraz będzie! Och Były, po prostu teraz tobie marzy się stanąć na czele ale kto cię zechce?!

tratataba
O mnie tratataba

Mam konserwatywne poglądy. Z każdym chętnie rozmawiam. Jestem otwarta na poglądy inne od moich. Nie znoszę tylko chamstwa i cwaniactwa. Cenię ludzi honorowych. Radość życia to moja dewiza i staram się  jej trzymać.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka