tratataba tratataba
437
BLOG

Berlin płonie !

tratataba tratataba Polityka Obserwuj notkę 12

Artur Kowal

 przed chwilą

 

Szok !!! Berlin płonie a mainstreamowe media milczą !!! Krótko po północy kilkusetosobowy tłum imigrantów i wspierających ich członków skrajnie lewicowych organizacji doprowadził do ciągnących się do rana zamieszek. Doszło do nich w dzielnicy Friedrichshain, niedaleko Bramy Brandenburskiej. Tymczasem eurokraci dalej palą głupa twierdząc że to Polska, Węgry czy inne kraje niechętne narzucaniu im przyjmowania imigrantów są problemem. Europe, wake up !!! Edit. Szperam po mainstreamowych portalach i telewizjach a tam cisza. Tylko na TVP Info materiał o tej skandalicznej demolce. Całkowita cenzura jest również w niemieckich mediach. No tak, te informacje mogą jeszcze bardziej pobudzić wyobraźnie i świadomość Polaków i z ponad 70 % przeciwnych przyjmowaniu imigrantów i przeciwników lewactwa może ta liczba jeszcze wzrosnąć a to jak to mawiają Lis i Szechter-Michnik już galopujący faszyzm.


za forum gazeta.pl pod artykułem o znikającym twicie ze stron rządowych.

tratataba
O mnie tratataba

Mam konserwatywne poglądy. Z każdym chętnie rozmawiam. Jestem otwarta na poglądy inne od moich. Nie znoszę tylko chamstwa i cwaniactwa. Cenię ludzi honorowych. Radość życia to moja dewiza i staram się  jej trzymać.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka