tratataba tratataba
108
BLOG

Mecenas wszystko może....powiedzieć

tratataba tratataba Polityka Obserwuj notkę 0
Znalezione na forum gazeta.pl pod artykułem , że wg Giertycha pani Wasserman kłamie a Młody Tusk mówi prawdę o autoryzacji artykułu.


michu-najlepszy

Panie mecenasie i wszyscy obrońcy przestępców. Wy macie na..rane w tych głowach przekombinowanych. W waszych interpretacjach kpc , dochodzeniowy ma prawo zapytać się złodzieja czy ukradł, jeżeli powie nie, to trzeba dać mu wiarę. 
Opowiem zdarzenie z autopsji.
Wjechał mi facet na parkingu do samochodu robiąc dość znaczne uszkodzenia i uciekł. Człowiek który widział te zdarzenie, podał numery tego samochodu który wjechał do mojego i uciekł, ale swoich danych nie chciał mi ujawnić. Zgłosiłem na Policję, policjant jak najbardziej starał się pomóc w sprawie. Dowieźli sprawcę przesłuchiwali dwie godziny, spisali 10 stron protokołów i ustalili że to On nie wjechał, ja czekałem na korytarzu sprawca nie wiedział komu wjechał i jak ja wyglądam. Po przesłuchaniu policjant wyszedł na korytarz i powiedział do mnie, że on nie wjechał tak zeznał. Więc ja zapytałem się policjanta czy mogę zadać temu gościowi jedno pytanie. Zgodził się, tylko potem żałował i miał do mnie pretensję że sprawca przyznał się w jednej minucie. Ten policjant jak i Pan mecenas twierdzi że moje pytanie było nie zgodne z k.p.c. Bo ja mu się nie przedstawiłem tylko powiedziałem do niego w ten sposób, no trudno że Pan się nie przyznał bo zapłaciłby Pan mandat a jak dojdzie procesu, to może Pan odpowiedzieć za fałszywe zeznania, oraz utracić prawo jazdy, bo są na to świadkowie, że Pan wjechał . I gość od razu zapytał się a ile wynosiłby mandat, no to ja zapytałem się tego policjanta przesłuchującego ile . On powiedział że to nie było w ruchu tylko na parkingu to wystarczyłoby 100 zł .No i było po sprawie, a szkody wyrządził dość znaczne bo naruszył słupek i dwoje drzwi, a po ukaraniu naprawa została pokryta z jego OC. Ta poprawność prawna doprowadziła do tego ludzi że nawet nie chcą świadczyć o prawie bo przestępcy są bardziej chronieni, niż ludzie niewinni. Chcieli uwalić lot. Tatuś Michała oficjalnie mówił w mediach że nie będzie ratował firmy LOT która przynosi ciągłe straty. Zapomniał tylko dodać że LOT wykańczają po cichu, żeby sprzedać spółce niemieckiej i zarobić furę szmalu , jak na innych branżach, Ci złodzieje którzy teraz błyszczą w UE jako przewodniczący wszelakich komisji, powinni błyszczeć ale na spacerach więziennych. 
Z poważaniem

tratataba
O mnie tratataba

Mam konserwatywne poglądy. Z każdym chętnie rozmawiam. Jestem otwarta na poglądy inne od moich. Nie znoszę tylko chamstwa i cwaniactwa. Cenię ludzi honorowych. Radość życia to moja dewiza i staram się  jej trzymać.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka